Digital Media House
loading...

Μάθετε πώς ένα online Συνέδριο/Σεμινάριο βοηθάει την επιχείρηση σας | DMH Digital Media House – Digital Agency

Τα Webinars, μπορεί να προέκυψαν από την ανάγκη της εξ’ αποστάσεως επικοινωνίας λόγω της επιδημίας του κορονοϊού, ωστόσο είναι ένας εξαιρετικός και αρκετά οικονομικός τρόπος για να πετύχετε μια σειρά από αποτελέσματα.

  1. Να χτίσετε την εικόνα της εταιρείας σας και το Brand σας
  2. Να προσελκύσετε νέους πελάτες
  3. Να ξεχωρίσετε σαν εταιρεία στον κλάδο σας, οργανώνοντας διάφορες ενημερωτικές δράσεις
  4. Να αυξήσετε την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σας και των εταιρικών σας καναλιών

Στο σημερινό άρθρο θα αναφερθούμε σε κάποιες βασικές έννοιες και τη στρατηγική που μπορείτε να ακολουθήσετε για μια επιτυχημένη οργάνωση.

 

Τι είναι ένα Webinar;

 

Ένα Webinar είναι μια διαδικτυακή εκδήλωση, στην οποία μπορεί να συνδεθεί ο καθένας που έχει σύνδεση στο Διαδίκτυο και το απαραίτητο λογισμικό στον υπολογιστή του.

Συνήθως, ένας οικοδεσπότης (Host) συνοδεύεται από έναν ή περισσότερους παρουσιαστές, οι οποίοι παρουσιάζουν και συζητούν για ένα θέμα σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Κατά τη διάρκεια του webinar μπορεί να γίνουν παρουσιάσεις με διαφάνειες ή βίντεο ή άλλα οπτικά στοιχεία.

Συμπληρωματικά, κατά τη διάρκεια του webinar το ακροατήριο μπορεί να θέτει ερωτήσεις στους παρουσιαστές μέσω του Online Q&A (Questions and Answers) ή ακόμα και να συμμετάσχει σε δημοσκοπήσεις για να προσφέρει τη γνώμη του ήτις προτιμήσεις του.

Ποια είναι τα προτερήματα των Webinars;

 

Τοποθεσία. Ένα από τα κύρια πλεονεκτήματα των Webinars είναι ότι υπάρχει ευελιξία στην τοποθεσία. Ο οικοδεσπότης μπορεί να βρίσκεται σε οποιοδήποτε μέρος του κόσμου, ενώ οι παρουσιαστές και το ακροατήριο μπορεί να συμμετέχει από οποιοδήποτε άλλο μέρος.

Μειωμένα έξοδα μετακίνησης. Αυτό δίνει την ευκαιρία στο κοινό σας να παρακολουθήσει ένα webinar πολύ πιο εύκολα και χωρίς να χρειάζεται να μετακινηθεί, σε αντίθεση με τη φυσική συμμετοχή σε σεμινάριο (ή συνέδριο), όπου οι συμμετέχοντες χρειάζεται να προϋπολογίσουν (ή και να πληρώσουν) για τη μετακίνηση τους, κάνουν κράτηση ξενοδοχείου εάν μένουν εκτός του γεωγραφικού χώρου που γίνεται η συνάντηση κλπ.

Ευέλικτη μορφή. Τα Webinars επίσης παρέχουν ευελιξία όσον αφορά τη μορφή τους. Το περιεχόμενο σε ένα διαδικτυακό σεμινάριο μπορεί να καταγραφεί και επομένως οι επισκέπτες σας να έχουν πρόσβαση σε αυτό και μετά το πέρας της εκδήλωσης.

Αμφίδρομη επικοινωνία. Αν θέλετε να έχετε αμφίδρομη και άμεση επικοινωνία με το ακροατήριο σας, μέσα από τα webinars μπορούν, εάν έχουν κάποια ερώτηση σχετικά με την παρουσίαση ή το προϊόν, να σας ρωτήσουν σε πραγματικό χρόνο.

Άμεση πρόσβαση στον ομιλητή. Τα Webinars παρέχουν στο κοινό τη δυνατότητα να επικοινωνήσουν με τον παρουσιαστή σας, γεγονός που δημιουργεί ένα πολύ δελεαστικό λόγο για να παρευρεθούν και να συμμετάσχουν.

Αύξηση πελατείας. Σύμφωνα με μια πρόσφατη έρευνα, που έχει διεξαχθεί, τα webinars μπορούν να αυξήσουν κατά 40% τις πωλήσεις σας, καθώς και να σας καταξιώσουν ως ηγέτη του κλάδου σας, δεδομένου ότι παρουσιάζετε την εμπειρία σας στο αντικείμενο.

Φυσικά, τα Webinars για να έχουν τα αντίστοιχα αποτελέσματα πρέπει να συνοδεύονται και από ένα καλά οργανωμένο σχέδιο στρατηγικού Μάρκετινγκ.

 

Στρατηγική για Webinar

Αναγνωρίστε το κοινό σας.

 

Τρία ερωτήματα που πρέπει να απαντήσετε:

  1. Ποιοι θα είναι οι συμμετέχοντες;
  2. Τι προβλήματα ή ερωτήματα μπορεί να έχει το κοινό μου;
  3. Ποιος είναι ο στόχος του ; Πώς μπορώ να τους βοηθήσω μέσω το webinar;

 

Κατανοώντας καλύτερα το ακροατήριο σας, μπορείτε να οργανώσετε καλύτερα τη θεματολογία και τις παρουσιάσεις σας.

Επιλέξτε τη θεματολογία που θα κεντρίσει το ενδιαφέρον του κοινού σας

 

Έχοντας αναγνωρίσει τις ανάγκες και τις επιθυμίες του κοινού σας, το αμέσως επόμενο βήμα είναι να δημιουργήσετε webinar, που ανταποκρίνονται σε αυτές. Με αυτόν τον τρόπο θα κερδίσετε τον ενδιαφέρον και τη συμμετοχή τους, ακόμα και εάν αποφασίσετε να τα διοργανώσετε επί πληρωμή (εφόσον βέβαια κατέχετε εμπειρία στον κλάδο και θεωρήστε ειδήμων του θέματος).

Δημιουργήστε υλικά με το Visual Branding σας

 

Το Visual branding των webinars πρέπει να είναι όμοιο με αυτό της επιχείρησής σας, για να υπάρχει συνάφεια και συνοχή. Για παράδειγμα, το λογότυπο σας πρέπει να βρίσκεται και στο εναρκτήριο βίντεο, αλλά και στα slides των παρουσιάσεων που θα δείξετε. Επίσης, πρέπει να χρησιμοποιήσετε τη γραμματοσειρά και τα χρώματα της επιχείρησης ή του προϊόντος για το οποίο έχετε στόχο να μιλήσετε στο webinar.

Αυτές οι λεπτομέρειες μπορεί να φαίνονται μικρές και ασήμαντες, αλλά θα βοηθήσουν στην αναγνωρισιμότητα του Brand σας και της επιχείρησης σας.

 

Διαφημίστε και προβάλλετε το webinar στα κανάλια σας

 

Η προβολή των webinars είναι ένα πολύ σημαντικό στοιχείο για την επιτυχημένη οργάνωση. Είτε επιλέξετε να έχετε ένα κλειστό webinar (έχοντας μόνο τους πελάτες σας και τις επαφές σας) είτε ένα ανοιχτό στο κοινό, θα πρέπει να το προβάλετε και να το επικοινωνήσετε εγκαίρως και με σαφήνεια. Το χρονικό διάστημα που θα το προωθήσετε καθώς και τα κατάλληλα γραφικά έχουν μεγάλη σημασία για να κεντρίσουν την προσοχή του κοινού και να συμμετάσχουν.

 

Να θυμάστε τη δύναμη του Mobile

 

Σχεδόν το 30% των χρηστών χρησιμοποιούν τα κινητά τους τηλέφωνα για να συνδεθούν στο διαδίκτυο και για να συμμετάσχουν σε webinar. Το ποσοστό αυτό είναι αρκετά σημαντικό και πρέπει να το λάβετε υπ’όψιν σας, ώστε να συμπεριλάβετε στις ρυθμίσεις του webinar και αυτό το κοινό.

Παρουσιάστε τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας την κατάλληλη στιγμή

 

Το να παρουσιάσετε και να προσφέρετε τα προϊόντα σας στη μέση ενός διαδικτυακού σεμιναρίου δεν θα μετατρέψει το σύνολο του σε διαφήμιση. Φροντίστε μόνο να τα παρουσιάσετε σε λογικό χρονικό διάστημα και χωρίς να ρίξετε πολύ μεγάλη βαρύτητα. Εφόσον το webinar προσφέρει αυτό που έχει υποσχεθεί, το κοινό σας θα είναι σε θέση να αποδεχτεί μια τέτοια τοποθέτηση.

Συλλέξτε τη γνώμη του κοινού μετά το πέρας του webinar

 

Η γνώμη του ακροατηρίου σας είναι εξίσου σημαντική τόσο στην αρχή όσο και μετά το πέρας της Online εκδήλωσης. Ζητήστε από το κοινό σας να σας βαθμολογήσει και να μοιραστεί τη γνώμη του για αυτό. Η συλλογή πληροφορίων θα σας βοηθήσει στο να δομήσετε ακόμα πιο συγκροτημένα και ολοκληρωμένα τις επόμενες εκδηλώσεις σας.

Αξιοποιήστε τα οφέλη που μπορείτε να λάβετε εσείς, η επιχείρηση και οι συνεργάτες σας, μέσα από τη διοργάνωση online εκδηλώσεων. Η ομάδα του Labonline μπορεί να διοργανώσει για εσάς μια ολοκληρωμένη σειρά ενεργειών για να πραγματοποιήσετε ένα επιτυχημένο Webinar.